ႏြားသတ္ေယာက္်ား ဥပမာ
*********************
ႏြားသတ္ေယာက္်ားဟာ ႏြားကုိ ေကြၽးေမြးေနစဥ္အခါ၊ ႏြားကုိ သတ္မည့္
ေနရာသုိ႔ ေခၚေဆာင္သြားတဲ့အခါ၊ သတ္မည့္ေနရာေရာက္ေတာ့ ခ်ည္တုိင္မွာ
သတ္ဖုိ႔ရန္ ႀကိဳးႏွင့္ခ်ည္ေႏွာင္ထားတဲ့အခါ၊ သတ္တဲ့အခါ၊ သတ္ၿပီး အေသ
ေကာင္အတုိင္း ေတြ႕ျမင္ေနရတဲ့အခါ - ဒီအခ်ိန္အခါအားလုံးမွာ "ႏြား"ဆုိတဲ့
အမွတ္သညာဟာ သူ႕ရဲ႕သႏၲာန္မွာ ရွိေနတုန္းပဲ ျဖစ္တယ္။
*********************
ႏြားသတ္ေယာက္်ားဟာ ႏြားကုိ ေကြၽးေမြးေနစဥ္အခါ၊ ႏြားကုိ သတ္မည့္
ေနရာသုိ႔ ေခၚေဆာင္သြားတဲ့အခါ၊ သတ္မည့္ေနရာေရာက္ေတာ့ ခ်ည္တုိင္မွာ
သတ္ဖုိ႔ရန္ ႀကိဳးႏွင့္ခ်ည္ေႏွာင္ထားတဲ့အခါ၊ သတ္တဲ့အခါ၊ သတ္ၿပီး အေသ
ေကာင္အတုိင္း ေတြ႕ျမင္ေနရတဲ့အခါ - ဒီအခ်ိန္အခါအားလုံးမွာ "ႏြား"ဆုိတဲ့
အမွတ္သညာဟာ သူ႕ရဲ႕သႏၲာန္မွာ ရွိေနတုန္းပဲ ျဖစ္တယ္။
ဒါေပမဲ့ ႏြားကုိဖ်က္ၿပီးေတာ့ အသားေတြကို တစ္ပုံ, အ႐ုိးေတြကုိ တစ္ပုံ, အူေတြကုိ တစ္ပုံ,
အသည္းေတြကုိ တစ္ပုံ စသည္ျဖင့္ တစ္ပုံစီ တစ္ပုံစီ ပုံၿပီး လမ္းမေလးျဖာ
ေပါင္းဆုံတဲ့ လမ္းေလးခြမွာ ထုိင္ၿပီးေတာ့ ေရာင္းခ်ေနတဲ့အခါမွာ ဒီႏြားသတ္
ေယာက္်ားရဲ႕ သႏၲာန္မွာ "ႏြား"ဆုိတဲ့ အမွတ္သညာက ေပ်ာက္သြားတယ္။
အသည္းေတြကုိ တစ္ပုံ စသည္ျဖင့္ တစ္ပုံစီ တစ္ပုံစီ ပုံၿပီး လမ္းမေလးျဖာ
ေပါင္းဆုံတဲ့ လမ္းေလးခြမွာ ထုိင္ၿပီးေတာ့ ေရာင္းခ်ေနတဲ့အခါမွာ ဒီႏြားသတ္
ေယာက္်ားရဲ႕ သႏၲာန္မွာ "ႏြား"ဆုိတဲ့ အမွတ္သညာက ေပ်ာက္သြားတယ္။
"ႏြားသား (အမဲသား)" ဆုိတဲ့ အမွတ္သညာသာ ရွိေနတယ္။ သူ႕သႏၲာန္မွာ
"ငါက ႏြား ေရာင္းေနတယ္၊ ၀ယ္တဲ့သူေတြကလည္း ႏြား လာ၀ယ္ေနတယ္"
ဆုိတဲ့ အမွတ္သညာ မရွိေတာ့ဘူး။ "ငါက ႏြားသား (အမဲသား)ကုိ ေရာင္းေန
တယ္။ ဒီလူေတြကလည္း ငါ့ထံမွာ ႏြားသား (အမဲသား) လာ၀ယ္ေနၾကတယ္"
ဆုိတဲ့ ဒီလုိ အမွတ္သညာသာ ရွိေနတယ္။
"ငါက ႏြား ေရာင္းေနတယ္၊ ၀ယ္တဲ့သူေတြကလည္း ႏြား လာ၀ယ္ေနတယ္"
ဆုိတဲ့ အမွတ္သညာ မရွိေတာ့ဘူး။ "ငါက ႏြားသား (အမဲသား)ကုိ ေရာင္းေန
တယ္။ ဒီလူေတြကလည္း ငါ့ထံမွာ ႏြားသား (အမဲသား) လာ၀ယ္ေနၾကတယ္"
ဆုိတဲ့ ဒီလုိ အမွတ္သညာသာ ရွိေနတယ္။
ဒီပုံစံအတုိင္းပဲ - လူပဲျဖစ္ျဖစ္ ရဟန္းပဲျဖစ္ျဖစ္ ေယာဂါ၀စရပုဂၢိဳလ္
တစ္ဦးဟာ ပရမတ္ကုိ ထုိးထြင္း မသိတတ္တဲ့ ပရမတ္ဉာဏ္ပညာမ်က္စိ
ကာဏ္းေနတဲ့ ေရွးယခင္ ဗာလပုထုဇန္ျဖစ္စဥ္က "ငါ-သူတစ္ပါး-ေယာက္်ား-
မိန္းမ-ပုဂၢိဳလ္-သတၱ၀ါ"ဆုိတဲ့ အမွတ္သညာဟာ ရွိေနေသးတယ္။ မကြယ္
ေပ်ာက္ေသးဘူး။
တစ္ဦးဟာ ပရမတ္ကုိ ထုိးထြင္း မသိတတ္တဲ့ ပရမတ္ဉာဏ္ပညာမ်က္စိ
ကာဏ္းေနတဲ့ ေရွးယခင္ ဗာလပုထုဇန္ျဖစ္စဥ္က "ငါ-သူတစ္ပါး-ေယာက္်ား-
မိန္းမ-ပုဂၢိဳလ္-သတၱ၀ါ"ဆုိတဲ့ အမွတ္သညာဟာ ရွိေနေသးတယ္။ မကြယ္
ေပ်ာက္ေသးဘူး။
"ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္"
No comments:
Post a Comment